Bok 2014 – januari och februari

Det här med att hålla reda på vad jag läst och när är ett annat av mina pågående projekt med blandad framgång. I år testar jag att ta en bild på boken och använder instagram till läsdagbok.

Januari

20140302-175855.jpg

Februari

20140302-175934.jpg

20140302-175953.jpg

Har ni läsdagböcker?

One thought on “Bok 2014 – januari och februari

  1. Nej. Jag har försökt flera gånger, jag har försökt med communities och blogginlägg och utmaningar och annat, eftersom det verkar så organiserat och strukturerat och klokt och inspirerande. Men jag läser så många böcker på samma gång, av så många olika orsaker i så många olika syften att det bara blir rörigt och poänglöst och så glömmer jag bort det och….

    Men jag gillar verkligen instagrammodellen. Den inspirerar mig.

    Tack

Kommentera

